ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, juli 15, 2005
You deserve
You deserve
You deserve
You deserve all the praises

Dette er refrenget på en herlig sang som heter saviour, fra den nye plata God he reigns av hillsong, som Nils skriev litt om. De 2 ordene You deserve, du fortjener, har en enorm kraft i det. Første gang jeg hørte den og begynte tårene og renne. Gud fortjener virkeli alt. Vi stod utenfor ære for han. Med min løgn, tyveri , som nedlasting fra nettet er, som jeg så mye har gjort.og begjær. Alikevel sendte Han Jesus Kristus for og bli pisket, slått og naglet fast til ett kors for og rense oss og strakte ut sin hellige hånd og sier kom.
Til tross for min synd. Gud du fortjener så mye mer en min løgn, tyveri og begjær...osv Jeg vil bruke ditt tempel som er mitt legmet til og ære og prise deg med. Nå på søndag skal jeg få æren og lede verdifulle mennesker inn i tilbedelse av vår fantastiske Gud. Tenk at han ønsker og bruke meg.
Jeg er ØNSKET av Gud
posted by Trond Westby @ 1:41 a.m.  
3 Comments:
  • At 3:45 p.m., Blogger Alexander said…

    Fine post Trond... Tenk at me e så uendelig utilstekkelige (hey Thomas - tips te ny sangtittel?), men alligavel så akseptert og ja...ønsket.

    Eg sidde ofte igjen med den samme følelsen som deg, tenk at den allmektige Gud vil bruke meg te noge! Og ennå bedre, tenk at pga Jesus kan me ver frimodige og sleppa å tenka på at me e for dårlige, bare sleppa oss laus og tjena Gud og mennsker i frihet fra vår synd! Eg kjenne det komme nå...gjør ikkje du? HALLELUJA!

     
  • At 8:33 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    True, true. Word, word. Det gjør noe med oss når vi virkelig oppdager dette. Og da mener jeg ikke at vi oppdager hvor heldig Gud er som får lov å bruke oss, da mener jeg virkelig hvor heldige vi er - ustødige, upålitenlige, itilregnelige som vi er - når Gud har det fellesskapet Han har med oss. Gudsfrykt eller ærefrykt står ikke like høyt i kursen idag. Flott at du og Alex har grepet det :)

     
  • At 3:09 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Al-x: Halleluja te det ja. Det er en overveldene tanke at visst sønnen får frigjort oss er vi virkelig fri. Fri fra all skyld og skam.

    Thomas: Eg glede meg t hørra den nye sangen din. Har hørt rykter om at den er veldig bra. Med må vel ta en lovsangs kveld med cola og M&m`s.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER