ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, juni 24, 2005
Då var det helg
Då var det helg. sitter hr og tenker på hva jeg skal finne på. Foreløpig har jeg ingen planer. Er det noen som kan komme med forslag er jeg åpen:)
Ellers så har jeg hatt en kjekk uke på jobb. Har fått ansvar for og montere rekkverk på vaulen blokken. Så visst noen kjenner noen som skal flytte der så kan de glede seg :)
jaja.....har ikke så mye på blogge hjerte akkuratt nå.
posted by Trond Westby @ 3:50 p.m.  
3 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER