ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, juni 10, 2005
Bedre sent enn aldri
Jeg har vert litt sløv med bloggingen i det siste. Men det er mye som har sjedd denne uken. For det første har det vert hektisk på jobb. Og så har det vert hektisk etter jobb. Kan begynne med at jeg har lett eter bil en stund og nå til uka var jeg og kikket. Tirsdag så fant jeg en som jeg likte veldig godt. En caddy , volkswagen. 2002 mod. Jeg har sagt en stund at når jeg fikk meg ny jobb skulle jeg kjøpe bil. Og nå som jeg jobber på forus og bor på tasta så er det utrolig greit med bil. Det er min første bil. Bilde kommer!

Ellers så fikk jeg en telefon på mandag om jeg kunne lede lovsangen på studentgudstjenesten. Og det ville jeg selfølgelig. Jeg ringte rundt til musikkere og spurte om de ville bli med. En herlig gjeng sa ja til og bli med. Kjetil på trommer, nils på El-gitar og synth, og arne thomas på bass og meg akk gitar og el-gitar og vokal. Vi hadde vår førtse øving i dag. Og det var en utrolig herlig øving. Vi utgir ett bra team. Gleder meg masse til og lede i morgen. Trenger litt bønn får halsen er litt sår etter jobbing med mye støv rundt meg på arbeidsplassen.
Gud er uansett til stede og vi vil gi alt for Han.

Sal 148:13
De skal lovsynge Herrens navn,
for hans navn alene er opphøyet;
hans herlighet er utbredt over himmel og jord
posted by Trond Westby @ 8:57 p.m.  
2 Comments:
  • At 11:30 p.m., Blogger Småen said…

    Amen! ..til det meste. Håper du blir bedre i halsen, selv om det er ofte en selv som hører det best..

    Og gratulerer med bil!

     
  • At 12:29 p.m., Blogger bendik said…

    Konge med bil. Nå er du enda mer tilgjengelig når viktige turneringer går av stabelen. Ser fram til i kveld, og veldig glad for at dere er med! Snakkes da.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER