ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, juni 14, 2005
God he reigns
Nå er det snart utslipp av den nye live hillsong albumet som ble holdt den 27 februar i år.
Har hørt noen av sangene som kommer på plata , de hadde en sang som het emmanuel.
Den sangen begynner jeg og grine av bare jeg nevner det. Du kan høre ett klipp
HER . Emmanuel som betyr Gud med oss. Noe som en kansje ikke tenker på til vanlig. Men Gud er faktisk med oss, Han er her nå.
Denne plata er deffinitivt pustet på av Gud. Det er noe sterkt over den som jeg tror vil forandre liv. Og ikke minst redde liv.



Sal 40:4
Og han la i min munn en ny sang, en lovsang for vår Gud. Mange ser det og frykter og setter sin lit til Herren.
posted by Trond Westby @ 9:37 p.m.  
3 Comments:
  • At 10:40 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Det hørtes lovende ut. Gleder meg, det er synd at ikke hillsong har kommet inn i Itunes databasen, usikker på om det bare skyldes at databasen er i utvikling, eller om de vil tjene mer penger. Men ihvertfall...Ångående sånn lydklipp...noen ganger er det litt rart klippet...du får liksom bare høre introen og litt av verset eller en bru eller c-del eller noe...Det er ikke alltid det er like lett å gjenkjenne en sang du er på jakt etter. Men...det var noen morgentanker! Stau pau!

     
  • At 11:06 a.m., Blogger bendik said…

    Hørtes bra ut. Litt kult med sånne prøveklipp. Godt poeng med emmanuel. Ha en fin dag.

     
  • At 6:00 a.m., Blogger Nils said…

    Eg og glede meg te denne cd'en komme. Når eg ser sanglistå så ser det ut som det blir mange låter som også er på United cd'en. Spennende og se at virkelig de "bråktete" sangene kan arrangeres til en forsamling med folk i alle aldre.

    Kult det.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER