ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, juli 01, 2005
Lenge siden sist
Ja eg vett, det er lenge siden eg har blogget. Men bedre sent en aldri :)
oppsumering av uken. Har vert en bra uke. Onsdag var vi en god gjeng som skulle spille beachvolly, vi stresste en stund med og finne bane, men til slutt ordnet det seg. Jeg Alex og Ellen Kristine var på lag , mot Chris , Ida, Mia, og Anita. Jeg tror ikke jeg skal skrøyte så mye men Alex kan vel si hvem som vant :)
Torsdag var vi hos Ida og hadde avskjeds fest for Helene. Det var kjempe koselig.
Nå er det helg og jeg skal reise til Brusand til mine foreldre. Mor fyller året snart så vi skal feire det på forskudd med grilling og kos. Det gleder jeg meg til.

Jeg lover jeg skal bli flinkere med bloggingen. Jeg planlegger ett innlegg om låtskriving snart, så stay tuned. Takk for tålomdigheten.

Bless u og god helg.

Joh 15, 17
Dette er mitt bud til dere: Elsk hverandre!
posted by Trond Westby @ 1:41 p.m.  
1 Comments:
  • At 6:05 p.m., Blogger Småen said…

    Det passte egentlig ganske bra at det var lenge siden du hadde blogga, for det var lenge siden jeg hadde sjekka... ;)

    God bless you!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER