ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, juni 12, 2005
Herlig kveld
I dag var siste studentgudstjenesten før sommeren.
En herlig kveld hvor Guds nærvær var tilstede. Jeg ble spurt på mandag om og lede lovsangen. Jeg fikk med meg som jeg skreiv tidligere , Kjetil, Nils og Arne Thomas. Meg og Nils og Arni har hatt band øvinger tidligere så vi var litt kjent med spillingen, og kjetil har jeg spilt med sammen med Øistein. Vi fikk en øving på fredag og litt tidlig på lørdagen. Jeg syntes vi var ett bra team.
Vi startet Gudstjenesten med Everyday og Alle som tørster, 2 oppe låter md trøkk. Gud var sterkt tilstede og folk var med. Det var herlig og se. Ingenting bedre en og se hans barn i tilbedelse.
Jeg håper og tro at Gud var fornøyd med kvelden sjenerelt. 2 herlige taler med Håkon og Bjørn dahl og Guds løfter og ett liv i tilbedelse. to viktige temaer. Vi avsluttet kvelden med nattverd som er noe utrolig flott og få ta del i. Jesus er bare så vannvittig fantastisk. Jeg er så utrolig glad i Han.
Hele denne kvelden hadde vert tom for uten Han.

Flp 4, 19
Så skal min Gud, han som er så rik på herlighet i Kristus Jesus, gi dere alt dere trenger.
posted by Trond Westby @ 1:11 a.m.  
1 Comments:
  • At 1:40 a.m., Blogger Unknown said…

    Stå på Trond. Bra at du får spelt endel! Kjekt å spela med deg, fine mann! Rock on!!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER