ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, juni 21, 2005
Glad i Jesus
Jeg har i de siste dager hatt en herlig følelse i hjeret. Akkurat som om jeg er forelsket i Jesus. Jeg tenker mange ganger at jeg er så glad i Ham, og at jeg kan føle at han er her nå.
Det er mange ganger sånn at det er når vår tro blir prøvd og når vi blir utsatt for åndelig angrep. Sånn som når jeg vitner for en på jobben va Jesus betyr for meg. Han på jobben er Jehovas vitne og er nesten professor i bibelen for og sette et bilde på det. Det er veldig vanskelig føre en diskusjon sammen med han, for han kommer altid med ett mot argument.
Men det er i sånne situasjoner jeg kjenner virkelig nærheten, og kjærligheten Jesus omringer oss med. Det er jeg utrolig takknemlig for.

Matt 28, 20 Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende."


posted by Trond Westby @ 11:19 p.m.  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER