ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, juli 09, 2005
En stille lørdagskveld på tasta.
Denne helgen var planen og reise på skjærgårdsgospel men jeg måtte jobbe og da ble det avlyst for min del. Det var ikke så veldig gøy, for jeg hadde gleda meg masse. Fikk tlf i fra Nils idag, han var med og spilte sammen med Thomas i går, hvor det hadde vert kø for og komme inn i fjellkirka kl 1 på natta. Utrolig dig. Jeg gleder meg til det blir sånn på IMI.
I kveld skulle de spille kl 2 i natt. Etter delerious konsert og nattverd.
Jeg skulle så gjerne ha vert der. Men, men..av og til må en offre av seg selv for og gi slipp på andre ting. Gud er like mye her som på skjærgårds.
Matt 1, 23 Se, jomfruen skal bli med barn og føde en sønn, og de skal gi ham navnet Immanuel - det betyr: Gud med oss.
Gud er med oss over alt hvor vi er, skal slippe og fortjene oss til at han skal være med oss.
Han elsker oss først.
Det er utrolig herlig at Gud gjør stadig nye ting i livet mitt. Neste søndag, den 17 juli skal jeg for første gang lede lovsangen på søndags møtet på IMI. Det gleder jeg meg masse til. Det blir en utfordring , men jeg stoler på at Gud er med meg i det og. Jeg makter alt i han som gjør meg sterk. Musikerne jeg skal ha med er de som jeg hadde med på studentgudstjenesten. Arne Thomas på bass og kjetil på trommer. Nils kunne desverre ikke, pgr av jobben. Skulle gjerne hatt deg med Nils. Jeg er på leit etter en el-gitarist. Gud viser vei.
Det blir spennende og har forventing til at Gud skal gjøre store ting.
Det er helt utrolig at vi kan få komme sammen og vende blikke mot han i ånd og sannhet, akkuratt som vi er.
posted by Trond Westby @ 11:26 p.m.  
3 Comments:
  • At 1:29 p.m., Blogger Småen said…

    Enig m Ørjan. Kult at du skal lede lovsangen på søndagsmøtet, synd jeg ikke kan være der å oppleve det... Jeg leda lovsangen her på Elim i dag (og forrige søndag), syns det er herlig å få ta folk inn i det som Gud har for dem. Håper det løsner mer og at Guds frihet får råde slik at vi kan tilbe Gud med alt vi er. Husk at ingenting du gjør kan gjøre lovsangen bra for folk (selvfølgelig skal vi ha kvalitet), men at det er Herren selv som må komme med sitt nærvær og sin herlighet. Vi er heldige som får være med på det Gud gjør!!

     
  • At 3:29 p.m., Blogger Alexander said…

    Synd du ikkje konne ver med Trond, du sko vært der! Neste år vettu...

    Koss gjekk det med lovsangen då?

     
  • At 6:38 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Skal lede nå på søndag. Gleder meg til det. Håper du kommer :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER