ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, juli 24, 2005
Tell the world that Jesus lives
Don`t wanna stand here and shout your praise
And walk away and forget your name
I stand for if thats all I do
Cause there is none that compares to you

Cause all I want in this lifetime is You
And all I want in this whole world is You

Tell the world that Jesus lives
Tell the world that
Tell the world that
Tell the worlld that He died for them
Tell the world that He lives again


Dette er en herlig tekst. Noe som jeg brenner for er og leve denne teksten.
Så nettop en utrolig bra tale fra Louie Giglio på streaming
722, The other side of grace. Som handler om blant annet denne teksten. En annen side av nåden, som bibelen sier at vi må leve ut nåden vi har fått. Som Jakop sier i Jak 2:20 Vet du ikke, du uforstandige menneske, at tro er til ingen nytte uten gjerningene?
Jeg tror det er viktig og få tak i dette at det er ett alvorlig vers. Som vi leser videre i kapittelet Jak 2, 24 Dere ser altså at mennesket blir erklært rettferdig ved gjerninger og ikke bare ved tro.
Jak 2, 26 For som kroppen er død uten ånd, er troen død uten gjerninger.

Visst vi ser hva Jesus sier Matt 25, 40 Men kongen skal svare dem: "Sannelig, jeg sier dere: Det dere gjorde mot en av disse mine minste brødre, gjorde dere mot meg."

Matt 25, 45-46 Men han skal svare dem: "Sannelig, jeg sier dere: Det dere ikke gjorde mot en av disse minste, har dere heller ikke gjort mot meg."Og disse skal gå bort til evig straff, men de rettferdige til evig liv.

Og ikke minst det som sangen sier Tell the world that Jesus lives.
(Matt 28)



(Teksten er hentet fra Hillsong united albumet look to You)
posted by Trond Westby @ 10:35 p.m.  
1 Comments:
  • At 9:16 a.m., Blogger Småen said…

    "Tell Sandnes that Jesus lives..."

    Og AMEN! Vi skal ikke bare sløve bort i en "det er jo greit å bare VÆRE kristen"-tilstand. Vi må være Jesus Kristus sine etterfølgere og leve som hans disipler i nåden.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER