ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, juli 21, 2005
Gud har åpnet en dør ingen kan lukke
Jeg vet det er litt tidlig og snakke om høsten som kommer, men jeg har ikke ferie så jeg har lov til og tenke litt på når alt er nom "normalt" , Jeg tenker da mest på Kulp og lovsangstjenesten i IMI. Det er noe jeg brenner mer og mer for, Gud gir meg hele tiden visjoner om en tilbedene menighet. KULP er en nøkkel hvor vi kan utruste og hjelpe hverandre i støtte og bønn. Vi vil gjøre vårt beste for Jesus. Og ønsker at Hans lys skal skinne når vi tar menigheten med inn i tilbedelse. Da er det viktig med det KULP skal reprensentere. En bønnegruppe som er med i og løfte veksten og visjonen opp til Gud. Musikalsk gruppe som skal hjelpe og få ett bra arrengemanget. I teamene våre. En sosial gruppe som skal hjelpe med og danne relasjoner til hverandre som jeg tror er en veldig viktig del for at vi kan være trygge på hverandre.
En kreativ gruppe som skal hjelpe og utrykke lovsangen og tilbedelsen i dans og multimedia og div. Det er kjempe spennede.
Og inn i den kreative gruppa kommer en gruppe med låtskrivere. Det blir utrolig spennende. Det er mange dyktige låtskrivere i IMI og Gud har lagdt noe spesielt i hjertene deres som skal hjelpe oss og tilbe med våre sanger, i den rettningen som Gud ønsker for menigheten.
Gud har åpnet en dør som ingen kan lukke. Jeg oppfordrer alle og be for dette i tiden fremover. Jeg gleder meg va Gud kommer til og gjøre.
Sal 117
Lovsyng Herren, alle folkeslag,
pris ham, alle stammer!
For hans miskunn mot oss er stor.
Herrens trofasthet varer evig.
Halleluja!

posted by Trond Westby @ 11:53 p.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER