ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, juli 26, 2005
Rocke quell med Kjetil
Jeg har nettopp hatt besøk av Kjetil. Det var en kjempe kveld. Jeg var litt inspirert til og prøve og spille inn noen sanger jeg har skrevet. Og det var kjetil og gira på. Jeg spilte gjenom de sangene som jeg har skrevet, til og med en som jeg skreiv for nesten 2 år siden. Min første lovsang...hehe, syns det var litt morsomt at jeg husket melodien. jaja...
Vi skulle prøve og jamme litt først og ble kjent md sangene. Kjetil var i rocke humør og hadde lyst og jamme på en som heter "Jeg makter alt(i Ham som gjør meg sterk)", en glad låt som Kjetil sa. :) Det var gøy og jamme litt på den. Jeg har egentlig lagt den sangen vekk pgr av tidligere så skreiv jeg ut teksten på bloggen og fikk en anonym komentar som skreiv at teksten spriket litt i budskapet, så jeg la den på hylla. Men det var gøy og ta den frem igjen.
Det ble og litt rolige spilling til den nye sangen "Gud du er med oss".
Det blir nok mer innspilling etter vert så vi blir kjent med sangene og kan arrangere dem og finne ett bra lydbilde. Skal kjøpe meg ett bedre lyd kort og snart. Kjetil er gira på mac for tiden med garage band.
Hvem vet kansje vi for spilt inn en sang snart. Jeg makter alt i Ham som gjør meg sterk
Vi har vertfall hatt en gøy kveld.
posted by Trond Westby @ 11:47 p.m.  
1 Comments:
  • At 3:06 a.m., Blogger Unknown said…

    Takk for godt lag! Det var kjekt å få bli introdusert for sangene som du har! Stå på med låtskrivingen!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER