ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, mai 25, 2005
Nyklippet
I dag har jeg endelig vert og klippet meg. søskenbarnet mitt er utdannet frisør så jeg går til hun og klipper meg. Endelig har jeg fått den frisyren jeg har villet hatt lenge :) Jeg ble ganske fornøyd selv. Det er vel det viktigste.
Om noen lurer på ossen det blei kan du klikke på protrett bildet til høyre.

Ellers har jeg lite og blogge om for tiden. Om noen har forslag tar jeg gjerne i mot :)
posted by Trond Westby @ 7:03 p.m.  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER