ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, mai 21, 2005
Zlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic er min fovorittspiller. Mest på grunn av hans utrolige ferdigheter med ballen teknisk. Selv om mange tenker at han er en dust en klyse, for han har ikke så utrolig bra kristne holdninger. Han er en som tåler veldig lite før han kan slå, og liker veldig godt og slenge kommentarer på banen. Men Gud vil at han skal komme til han skal løpe tilbake til sin Far, så jeg heier på han.
Han hadde en diskusjon på gang for en stund siden med carew, da carew sa noe frekt om zlatan, der zlatan svarte tilbake med og si" det carew klarer med en ball klarer jeg med en ert" ....heheh...jeg må bare le..sorry
Jeg leste ett innslag i vg-nett. Dette viser at han er en vannvittig ettertraktet spiller.
VG Nett) Real Madrid vil gi hele 567 millioner kroner for den svenske landslags- og Juventusspilleren Zlatan Ibrahimovic (23).



Klar til tirsdag Thomas, da skal jeg ta zlatan finta på deg :-)
Bendik du er velkommen du og, tar gjerne finta mer en en gang :-)

Ps: Tok en liten zlatan kommentar
posted by Trond Westby @ 2:22 p.m.  
1 Comments:
  • At 11:14 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Det er bra det, Trond..med en gang det begynner å bli litt varmt her inne, så prat FOTBALL....Takk Gud for fotballen..

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER