ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, mai 09, 2005
Oppsumering av helgen!
Ja då var denne helgen over. En hektisk helg må jeg si, men posetivt hektisk.
Ok fredag var ikke så hektisk. med avslapping og idol titting, eller idol var på i bakgrunnen mens jeg gjor andre ting. Er blitt litt lei av idol.
Men lørdag var det mer som sjedde. På tirsdag fikk jeg tlf fra Dorrit om jeg hadde lyst og bli med hun og lede lovsangen på Studentgudstjenesten på lørdag. Og det sa jeg selfølgelig ja til.
Så lørdagen gikk til lappe sykkel og sykkle til imi for og øve. Det var Dorrit som var lovsangs lederen og elisabeth på vokal og jeg på gitar og vokal. Jeg tenkte dette kan bli spennende. Hadde aldri spilt i sammen. Men vi kom i gang og fant fort tonen i sammen. Var ikke alle sangene hun hadde noter til. Og jeg hadde selfølgeli glemt og ta med mine. Så det blei litt skriving av akkorder, men det gikk så greit atte. Når møtet begynte var det litt stivt i begynnelsen, men etter vert ble folk med og vi hadde en herlig lovsangs fest for Jesus og folk var med.
Søndag var det nye spille dag. Ø1 med kulp kor skulle spille. Og bandet skulle møte i halv 2 tiden. Så det var bare og hive seg på sykkelen og komme meg bort. Dagfinn som er vanligvis på trommer i Ø1 kunne ikke, så Øivind spilte i steden for, og el-gitaristen vår Ole kunne ikke heller så det var bare meg på gitar, og så hadde vi lars på bass som er fast for Ø1. Det var komfirmasjon i imi så det var ikke så mange sanger og gå igjenom. Men vi fant fort tonen og det gikk veldig bra. Og møtet var og bra. Det var nok en del ikke kristne på møtet pgr av konfen og det var br, for Stig talte enkelt og greit om evangeliet, hvorfor det er en fest med konfirmasjon. Stig gjor en god jobb med og forklare den gode nyheten med frelsen. Noe som jeg brenner masse for i mitt eget liv. Jeg og stig har hatt litt samtaler om det emne. Bibelen snakker om og glede oss i hans lov. Og det kan vi ikke uten at vi har fått tilgivelse for lovbruddene våre gjenom Jesus Kristus som er den gode nyhet. Som Stig sa idag så kom ikke de 10 bud for at vi skulle få det bedre og ha rettnings linjer, men de kom for Gud skulle vise oss at vi har en sykdom som heter synd. Han visst hele tiden at vi aldri klarte og holde hans bud. Men vi proklamerer vår egen godhet som det står i ordspråkene og tror ikke vi har gjort noe galt. Så da sendte Gud de 10 bud og "sa" "se om dere klarer og holde de".

En herlig helg har det vert. Og en ny uke står for dør. Første dagen i uka starter med en drøm som har vert lenge hoss meg og
Nils, som er og starte ett band. Imårå er første øvings dag. Gleder meg noe vannvittig!!

Joh 14:27
Fred etterlater jeg dere, min fred gir jeg dere, ikke den fred som verden gir. La ikke hjertet bli grepet av angst og motløshet.
posted by Trond Westby @ 12:55 a.m.  
1 Comments:
  • At 6:12 a.m., Blogger Nils said…

    Morsomt å lese hva andre har opplevd i helgen mens man selv har låst dører, brukt bensin, forklart fulle russ veien til bensinstasjonen og kjedet seg.

    Gleder meg til i kveld Trond!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER