ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, mai 14, 2005
Ny jobb
Jeg har lenge vert arbeids ledig som mange vet. En ganske god stund faktisk. fra i fjor september. har vert på en del interjuv og søkt på en del jobber. men ingen respons.
Det var ikke noe gøy og ikke ha jobb, men jeg tror Gud brukte meg den tiden jeg var arbeidsledig til og bli enda bedre kjent med Han.
Gud har faktisk lært meg ganske masse denne tiden som jeg har vert arbeids ledig. Og velsignet meg med gode ting.
Får sirka 9 mnd siden var jeg på interjuv hos en bedrift som heter Ryfylke aluminium. Og det var en plass jeg fort ble gira påvirket spennende og varierende.
Jeg ringte en del og møtet opp i etterkant, og de sa jeg var aktuell for jobben og at jeg skulle høre fra dem. Tiden gikk og jeg hørte aldri noe. Så jeg ble lei av ventingen. i mellom tiden var jeg på andre interjuv, som ikke gikk så bra. Jeg sleit tidligere med belastning skader fra den andre jobben så jeg hadde en del fravær der. Så jeg tror ikke de så posetivt på det. Jeg sa at det var pågrunn av statiske stillinger på jobben. Men jeg fikk avslag på avslag. Det begynte og gå innpå meg. Men gang på gang måtte Gud si at Han har alt under kontroll. at Han hadde en plan. Det var ikke altid like lett og sette sin lit til det. Men måtte bare velge og stå på Hans løfte. Tiden gikk.....
Så mandag 9 mai fikk jeg en tlf jeg aldri hadde ventet. Fra den plassen som jeg hadde mest lyst på men hadde gitt opp. Ryfylke aluminium. Han spurte om jeg fortsatt var interresert i jobben og jeg ble satt helt ut. Jeg sa selfølgelig "klart jeg er". Han spurte om jeg ikke kunne komme innom på tirsdag for en prat. Og det jeg reiste bort, hvor han tilbøy meg fast jobb, og kunne begynne på onsdag.....wow. fikk bakoversvei. Jeg sa selfølgelig ja. Og har nå fått fast jobb og har jobbet der 3 dager nå. Halleluja.
Jeg hadde gitt opp den plassen jeg ville mest, men heldigvis gir ikke Gud opp. Og heligvis har Han mer makt en meg.

Matt 6:33
Søk først Guds rike og hans rettferdighet, så skal dere få alt det andre i tillegg.
posted by Trond Westby @ 1:31 a.m.  
4 Comments:
  • At 8:58 p.m., Blogger Anne said…

    Gratulerer Trond!

     
  • At 4:56 a.m., Blogger Småen said…

    Konge! Gratulerer:)

     
  • At 5:18 p.m., Blogger Unknown said…

    Hei! Gratulere så mye Trond! Genialt. Håpe du får det bra i nye jobb i tiden som komme!

     
  • At 8:54 a.m., Anonymous Anonym said…

    Gratulere så møye med jobb Trond! Kanon kjekt va det!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER