ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, mai 18, 2005
Damer
Det er en del single her i blogge miljøet. Og en del har blogget om at de savner en dame.
Jeg har tenkt litt på det i det siste. Familien min vil helst jeg skal finne meg noen snart og gifte meg.
Jaja...jeg har vertfall funnet ut at jeg skal ikke stresse inn i noe. I høysangene står det at du skal ikke vekke kjærligheten før den selv er klar. Jeg tror det er noe i det.
Savner jeg ei dame? ...ja av og til gjør jeg det. Men jeg tror at jeg ikke skal røsje inn i det første og beste. Jeg kjenner jeg må ta Gud inn i mitt kjærlighets liv.....hørtes kansje litt rart ut. Men han vet va som vil fungere.
Som 1 mos sier, det er ikke bra for en mann og være alene...hehe. :)
Jeg lar den ligge der.
posted by Trond Westby @ 7:41 p.m.  
6 Comments:
  • At 10:43 a.m., Blogger bendik said…

    Jeg heier pa deg. Du ordner deg sikkert veldig bra nar den tid kommer. Du er jo tross alt gitarspiller. Et triks for a ikke fa dame: Fifa-turneringer.

     
  • At 11:00 a.m., Anonymous Anonym said…

    Juhu Trond! Kuule sia!! Her va d' litt av kvart eg konne kommentere.... men eg tror eg begynne me å Gratulere deg me ny jobb!! Kjempebra! D' va vell fortjent nå som du hadde gått ledig ei stonn! Så vil eg og takke deg for innsatsen i lovsangsteamet på studentgudstjenesten som mi cellegruppe(Olines) hadde ansvar for! Fekk isje sakt d' t' deg på lørdagen, men d' va knallbra! Flott at du konne steppe inn! Reddende engel, hvis du kan kalle d' d!:-)
    Hvis eg heilt t' slutt kan få kommentere d' damegreiene, så vil eg sei at eg holde same holdning som du! Koffor stressa?! Gud har ein plan for oss, og han finne ein partner t' oss når me e klar for d!
    Men i forhold t' d' 1.mos seie om at d' isje e bra for ein mann å vær aleine, så tror eg jammen isje d' e' bra for ei dama heller!he he:-)

    "For vi er hans verk, skapt i Kristus Jesus til gode gjerninger, som Gud forut har lagt ferdige for at vi skulle vandre i dem!" Ef 1.10

    Viss me e villige t' å gå i de gjerningene som Gud har planlagt for oss, hjelpe han oss t' d'!Me e' skapt t' å gjør gode ting, å Gud velsigne oss for de!

    Ha ein fin dag videre!!

    *Beate:-)

     
  • At 3:32 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Bendik: hehe fifa turneringer gjør susen. Da slepper vi vertfall og sitte og sture for vi ikke har dame.
    Må ikke bli lenge til neste turnering vertfall, det er utrolig gøy.

    Beate: Takk for du tok deg tid til siden min. og takk for en lang komentar.
    Det var utrolig gøy og bli med på lovsangen på studentgudstje. Godt at Gud bruker meg:)
    Bless u

     
  • At 11:14 p.m., Blogger Anne said…

    Jeg heier på deg! Hvorfor stresse?

     
  • At 1:42 p.m., Anonymous Anonym said…

    Bare hyggelig d Trond!!
    Kanskje vi sees på studentgudstjenesten i morgen?! D er vel Christians gruppe som har ansvar..Eller så skal du kanskje få med deg Wig Wam i grand prix finalen!? He he
    Det er flere finaler som går av stabelen denne helga..I kveld er det Idol!! Og da sitter nok jeg klistra til Tv tenker jeg! Heia Jorun!

    Ha en velsignet helg!

    "Alt makter jeg i Ham som gjør meg sterk!"

    *Beate


    ps. Forsiktig med Bendiks råd om Fifa-turneringer!:) Vet jo ikke hva intensjon han har med det! Han vil jo desperat prøve å selge seg som fotballspiller nå! He he he

     
  • At 7:33 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei! jeg er en hemmelig beundrer, ville bare si at du ser utrolig kjekk ut når du spiller gitar på scenen! Mitt ungpike hjerte smelter hver gang du kikker på meg med dine romamantiske øyne! Smaksk

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER