ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, april 28, 2005
Og Han la en ny sang i min munn
Jeg har skrevet en ny sang, og trenger litt meninger.
Hva sier teksten her?
Hva tenker du når du leser den?

vers
Jeg fester blikket på Jesus
Og velger og tro
Intet frykt og intet sorg
Kan slokke åndens rot

Ref
Jeg makter alt
Jeg makter alt i Ham
I Han som gjør meg sterk

Vers2
Legg din vei i Herrens hånd
Så griper Han inn
Jesus du har gitt meg alt
Hva mer kan jeg en å si


posted by Trond Westby @ 11:00 p.m.  
2 Comments:
  • At 12:01 p.m., Anonymous Anonym said…

    heipå deg! :) Sitte her på skolen og tenke på at Jesus faktisk ønske at alle disse folkå ska bli frelst og så gjør eg ingenting med det... Og sangen din sier at jeg makter alt i Ham som gjør meg sterk.. halleluja! Bra sang! :) Hilsen Henriette flette

     
  • At 2:53 p.m., Blogger admin said…

    Heisann! Kjekt at du skriver sanger. Det gjør jeg også, selv om jeg ikke har publisert noen av dem...

    For å gi noen tips til forbedringer vil jeg si følgende... prøv å skrive slik som du snakker. Prøv å formulere deg så enkelt som mulig.

    Husk også å ha ETT spesifikt budskap og en RØD TRÅD gjennom hele teksten.

    Eksempel: en enklere måte å skrive på ville vært å bruke "ser" i stedet for "fester blikket".

    For å analysere teksten litt:

    1) I første vers ser sangeren på Jesus og velger dette: å tro!

    2) Refrenget proklamerer at sangeren har funnet styrke i Jesus Kristus.

    3) I tredje vers oppfordrer sangeren til å stole på Gud, for da vil han gripe inn. Samtidig kommer en takk til Jesus, for at Han har gitt sangeren alt.

    Det er et fint budskap, men jeg tror at du prøver å si for mange ting på en gang.

    Sangens to første linjer er bra! De to neste linjene er kanskje litt vanskelige å forstå...kanskje bare for meg, hehe :p

    Hilsen -E-

    Vekkelse i Meg

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER