ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, april 19, 2005
Kraftfull helg
Da var jeg hjemme fra en KRAFTFULL helg i London. Alt har ikke fått sunket inn ennå men kan ta ett lite referat fra helgen.
Ankomst til London i 10 tiden, eller 11 tiden norsk tid. Bare og være i London var en fantastisk opplevelse, siden jeg aldri har vert der. Men jeg kan skrive om London i en senere anledning. Hovud fokuset for turen var Extravigant worship konferansen i hillsong church. Mine forventninger var store til helgen va Gud ville gjør. Når jeg ankom oppningen av konferansen fredags kveld, hadde det vert en lang dag og masse inntrykk fra byen og var ganske sliten, og må ærli innrømme at jeg hadde ikke så lyst og tilbe, hadde helst lyst og sove. Men så begynte det med en vannvittig åpning, og ettervert kom koret ut og begynte og synge awsome God, og da begynte jeg og få frysniger, så kom bandet ut og da reiste alle seg med ett brak, og alle tanker og trøtthet bare plutselig forsvant, og jeg bare strakk ut hendene i begeistring og tårene rant. Guds næver var så sterkt tilstede at det er ubeskrivelig, så kom Darlene zchech og ledet lovsang, og det var kraftfullt. Den damen der er noe av den mest fantastiske menneske jeg har sett. Hun hadde hele hjertet på utstilling og det strålte Jesus i øynene på hun.
Sanger som one way, Salvation is here, all i need, og en del andre ble spilt. Helt fantastisk. Darlene hadde talen etterpå og det bare slo meg over ende, en fantastisk tale om kraftfull tilbedelse.
En herlig begynnelse på helgen kan du si.
Dag 2 kommer snart :)
posted by Trond Westby @ 8:38 p.m.  
3 Comments:
  • At 5:44 a.m., Blogger Nils said…

    Herligt å lesa Trond. Glede meg te fortsettelsen på reisefortellingen.

    Må sei eg glede meg te å reisa på Soul Survivor i sommer. Det e ein plass eg har lengta itte å dra i mangen år. Vil du ver me? Jaja. Me snakkes i kveld!

     
  • At 10:01 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Ja, det var faktisk veldig bra intro..

    Foreslår vi har en slik uggabugga-intro neste gang du leder lovsang på KULP..

     
  • At 2:59 p.m., Blogger Trond Westby said…

    kan godt det.... er du han mannen med krigstattooer da ;) Gleder meg til imårå

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER