ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, april 24, 2005
Hillsong dag II
Sorry folkens at det har tatt litt tid med denne posten. Jeg får skylde på at jeg har vert opptatt:)
jaja.

Dag II: Lørdags morning i 8 tiden var det på tide og stå opp møtet begynte halv 10. Med først en herlig lovsangs stund med darlene zchech. etterpå var det tale felles for alle.blant annet matt redman og stu garrard. Den talen som jeg vil plukke ut var talen til pastoren i hillsong london Gary clarke, hvor han talte om hvordan vi må la Gud velsigne det vi har i hånden. Det vil si at når jeg går og bærer på en drøm i hjertet, så er det viktig at du ikke kan gjøre noe annet og at du foraakter det du har i hånden akkurat nå, som kansje ikke er akkurat det du drømmer om. Men la Gud velsigne det du har i hånden og la Han lede oss videre og velsigne det neste Han leder oss inn i samme om det er noe som er i noe helt annet en det en hadde drømt om. Det blir veldig lett i mitt liv at en fokuserer veldig mye på det en drømmer om at en glemmer det en har, og la Gud få velsigne det. Og ikke forakte det. Ellers etter fellestalene kunne en velge mellom 2 seminarer, som var songwriting seminar med Stu G, eller worship,life and leadership. Jeg valgte songwriting. Jeg har ett hjertet om og fomiddle noe gjenom låtskriving. Så det er utrolig gøy og høre andre sine erfaringer. For de som ikke vet hvem Stu G, eller Stuart Garrard som han egentli heter, så er han gitarist og sangskriver i Delerious? og har skrevet majesty som er en fantastisk sang.
En herlig avsluttning på kvelden var en kraftfull lovsangs fest for Jesus. Med matt redman, stu g, darlene, og hillsong london team med kor.
Etter møtet når alt var slutt hadde vi herlige samtaler om det vi hadde vert en del av, masse ting Gud gjor i oss som måtte settes ord på.
posted by Trond Westby @ 10:03 p.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER