ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, januar 18, 2005
Trenger bønn
På fredag så fikk jeg en telefon fra Steve Bruns om jeg kunne lede lovsangen på agapehelgen nå som kommer. Jeg så ja og tenkte at det blir gøy. Men jeg kjenner at jeg er veldig avhengig av Gud, og trenger masse bønn. Har aldri stått forann så mange før, helt alene og sunget og ledet lovsangen. Det blir veldig utfordrene og jeg har egentlig scene skrekk. Spesielt visst jeg er helt alene. Håper dere der ute kan være med og be for meg. Det setter jeg veldig stor pris på.
På forhånd takk :)


1 Kor 15:57
Men Gud være takk, som gir oss seier ved vår Herre Jesus Kristus!Derfor, mine kjære brødre, stå fast og urokkelig, og gjør stadig fremgang i Herrens gjerning. Dere vet jo at deres arbeid i Herren ikke er forgjeves.
posted by Trond Westby @ 3:46 p.m.  
1 Comments:
  • At 7:51 a.m., Blogger Småen said…

    Det er bra å være avhengig av Gud, for da har han mulighet til å gi deg det du trenger. Skal be for deg!

    "Jeg ber om at han som er så rik på herlighet, må styrke dere i det indre menneske med sin kraft og med sin Ånd" Ef 3,16

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER