ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, januar 10, 2005
YES!!
YES!! det har vert så bra helg, og så utrolig bra avsluttning med 2 herlige møter på imi.
Lang dag men utrolig gøy, masse bra lovsang og tilbedelse for vår fantastiske Herre. Gud er virkelig god. Han sier :For jeg vet de tanker jeg tenker om dere, sier Herren, fredstanker og ikke tanker til ulykke, å gi dere fremtid og håp. Jer 29:11
Herligt, ikke sant!! Jeg vet det kan mange ganger se håpløst ut, det er vertfall min erfaring, men ettervert så viser det seg og faktisk være sant. Hans ord holder. Det største beviset på det er Jesus. Lydig til døden, for vår skyld.
Takk.
Jeg vet at jeg som regel alltid har ett bibelvers i slutten av posten, men jeg bare føler det som Peter og Johannes sier: Men vi kan ikke la være å tale om det vi har sett og hørt." Apgj 4:20.


Så dagens er:
1 Joh 5:4
For alt som er født av Gud, seirer over verden. Og det som har seiret over verden, er vår tro.
posted by Trond Westby @ 12:39 a.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER