ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, januar 11, 2005
The cross Jesus in China
The cross Jesus in China er en dvd, en dokumentar fra china om vitnespurdene til forskjellige kinesere som har blitt frelst, forfulgt og helbredet. Begeistringen for Jesus til de menneskene er så stror at jeg føler meg som en feiging. Mange har kanskje lest Den himmelske mann, eller Tilbake til Jerusalem, to fantastiske bøker om menigheter og enkelt personer som opplever forfølgelse, vekkelse, og tegn og under. Har du ikke lest dem, anbefales de på det sterkeste.
Dvd`en The cross Jesus in China er som bøkene utgitt av Ungdom i oppdrag.
Å høre de strerke vitnespurdene, og brannen om og nå ut til andre mennesker, begynner jeg og lure på va jeg holder på med. Henrik Ibsen skreiv en gang:" Visst de kristne er så begeistret av den fantastiske Guden som har gjort alt og gitt oss alt, så undres jeg over deres taushet."
Dette blir jeg veldig utfordret på!
Apg 4:20
Men vi kan ikke la være å tale om det vi har sett og hørt."



Matt 10:32-33 Den som bekjenner meg for menneskene, ham skal også jeg kjennes ved for min Far i himmelen. Men den som fornekter meg for menneskene, ham skal også jeg fornekte for min Far i himmelen.
posted by Trond Westby @ 3:13 a.m.  
1 Comments:
  • At 11:27 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Jeg kan egentlig ikke annet enn å henge meg på Ibsens kommentar. Når jeg leste til Kristendommens historie kom jeg over noen inspirerende ord fra Tertullian f.eks. Hva han sa og vitnet om den første menigheten var sykt inspirerende. Kan skrive en post om det senere...Men vi må nesten undres litt over hvorfor vi er så tause. Det er nok mye vi ikke har grepet, men det betyr ikke at vi ikke skal gi videre hva vi allerede er gitt. F.eks. skal jeg gi deg en skade ikveld på fotballen :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER