ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, januar 16, 2005
Vi er satt til og være lys i verden
Apg 13:47
For dette er Herrens befaling til oss: Jeg har satt deg til et lys for folkeslag, for at du skal bringe frelse helt til jordens ende."

Dette er noe jeg tror Gud er veldig opptatt av, at vi skal være bærere av lyset.
Visst ikke vi som er kristne er bærere av lyset, hvem skal da være. Jesus snakker ganske mye om at vi er satt til og være verdens lys og salt. Og jeg tror det er ganske viktig at vi fårstår at vi virkilig er det og va det vil si.
Jeg må si for min egen del har det lenge vert noe som jeg bare har lest og tenkt...ehhyy..kult vi er jo satt til og være verdens lys og salt. Men egentlig ikke sett alvåret i det. Visst ikke jeg som er kristen er bærer av lyset, hvem skal da være det. Som Jesus sier: " I dette er min Far herligjort at dere bærer mye frukt"Joh 15:8. Hvordan kan verden få tak i Jesus viss ikke vi lar Hans lys og herlighet skinne gjennom oss, og at Hans frukt kan vokse i oss.

Matt 5:14-16 Dere er verdens lys! En by som ligger på et fjell, kan ikke skjules.
Og når en tenner et lys, setter en det ikke under et kar, men i en stake, så det lyser for alle i huset.Slik skal også deres lys skinne for menneskene, så de kan se de gode gjerninger dere gjør, og prise deres Far i himmelen!

posted by Trond Westby @ 6:50 p.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER