ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, januar 08, 2005
Snart Impuls!
Snart impuls, ikje lenge igjen nå. Alle snakker om det vertfall..hehe.
Eg gleder meg utrolig mye. Jeg var får første gang i fjor, det var utrolig gøy. Fikk høre sangene til Thomas og Christian får første gang, det var bra opplevelse. Jeg er stolt at de er en del av menigheten. Så er jeg stolt av at nils skal spille i år, det gleder jeg meg til:)
Jeg var forbeder i fjor og det er en av de sterkeste opplevelsene jeg har vert med på. Og få verme og lede 2 unge fantastiske mennesker til Jesus for første gang. Det er jo det alt handler om til sist. Forbeder skal jeg være i år også, gleder meg kjempe masse.
Gud velsigne den helgen, og måtte mange søke frelse.
Rom 10:9
For hvis du bekjenner med din munn at Jesus er Herre, og tror i ditt hjerte at Gud har oppreist ham fra de døde, skal du bli frelst.
posted by Trond Westby @ 2:55 a.m.  
1 Comments:
  • At 3:10 a.m., Blogger Nils said…

    herlig innlegg Trond!

    20 dager igjen. men det kommer til å gå fort. snart er vi igang!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER