ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, november 16, 2006
Tannverk!



















De 2 siste dagene har eg hatt den verste tannverken någen gang. Det har nesten ikje vert opphold i verken. Var og fikk ordna opp litt hos tannlegen idag. Men eg verke fremdeles som bare det. Tror det er blitt betendelse og eg må få penselin.
Det er helt vilt kor vondt fysisk en kan ha det.
Fikk besøk av Christian idag da. Det hjalp litt. Fikk meg til og tenka på någe annet. Selvom eg ikje var någe godt selskap.
Eg sko egentlig hvert på skoleteater til min kjære helene. Men det var litt vannskelig. Skal prøva og få det til i mårå i 1 tiden. Så visst någen vil bli med så er det bare og henga seg på. Det er på UiS.
Det var en klagepost fra meg! Må få lov :)
Ellers så trøste eg meg med den nye plata "Nåde" til Bjørn Eidsvåg. Fantastisk plate!
posted by Trond Westby @ 1:06 a.m.  
6 Comments:
  • At 3:09 p.m., Blogger Monica said…

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

     
  • At 3:10 p.m., Blogger Monica said…

    off og off!!! Tannverk e ikkje bra. Eg får visdomstenne og det e heller ikkje godt, men det e kanskje ikkje så ille i forhold te deg. Du får ha god bedring så snakkes me kanskje på forestillingen i dag. O, åsså må eg bare få si at Flode rule gatå.

     
  • At 5:53 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Dakar Trond. Det hørrtes jo heilt forferdeligt ut, Trond!!! Håpa du sleppe å plagas med betennelse då. God bedring.
    Stoltenberg-klem kR

     
  • At 12:08 a.m., Blogger Bjarte said…

    Hahaha, alle drive visst på med stoltenberg klem.. haha.. go bedring jaffal.. gleder meg forresten til å høre gitaren på "En underfull Gud" blir d noe i "Veien Du gikk" stilen blir d overmåte bra:)

     
  • At 12:49 a.m., Blogger Trond Westby said…

    Monica: Tannverk e ikje bra nei.
    Flode e en bra fyr :)

    Kjell Rune: Eg fekk betendelse ja. Går på penselin nå! Ikje så kjekt nei!

    Bjarte: Vi har arrangert "Underfull" og jeg ble ganske fornøyd med resulatet:) Vi skal spille inn en demo på onsdag. Gleder meg! :)

     
  • At 12:57 p.m., Blogger Bjarte said…

    konge! ut ifra lengden på teksten ser den rolig ut.. Gleder meg:D

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER