ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, november 05, 2006
Get Focused
















Da var jeg hjemme etter en heftig helg i Tønsberg. Det årlige Get focused er over for i år. Det var første gang jeg har vert på GF.
Utrolig gøy. Vi hadde en biltur ned som snart blir en tradisjon for meg og Thomas.
Det er en utfordring for meg og kjøre så langt, for jeg blir litt dårlig i bilen. Men det var verdt det. Jeg var egentlig ganske trøtt grunnet litt lite søvn og jeg hadde nettopp vert litt forkjølet. Så noe jeg har lært er at det har kostet meg og pris Gud denne helgen. Men som david sier; Jeg vil ikke gi ett offer til Gud, uten at det koster noe.
Det fikk jeg virkelig erfare denne helgen. Det var samlet over 1500 fantastiske ungdommer, som fikk erfare Gud mektig. Fredagen var det utrolig bra lovsang med Gt focused teamet. Og tale med en norsk/svenske:) husker ikke helt hva han heter. Det var mange som ble berørt og tok valget om og følge Jesus for første gang. Det var utrolig sterkt og se.
Lørdag var det seminarer og møtet, som og var utrolig bra.

På lørdagskvelden fikk jeg æren av og være med og spille i UNITED Norway som bestod av Ungfila,Impuls og Get focused.
Tidligere på dagen var alle lovsangslederne samlet for og be og snakke over hvor vi ville hen med "Lovsangskonserten"
Det var fanstastisk og komme sammen fantastiske mennesker som Christoffer Svartdahl, og Anita fra ungfila, og Kristoffer Stokke fra Get focused. Jeg og Thomas var med fra Impuls.Det var en ære og komme sammen i enhet hvor vi hadde ett ønske, som var og peke på Jesus. Og ikke lage noe worship hitparade. Sammen med over 1500 ungdommer priste vi Gud sammen, hvor mange priste Gud for første gang, og fikk erfare Hans enorme Storhet og Godhet.
Jeg er så utrolig takknemlig at jeg fikk være med.
posted by Trond Westby @ 10:42 p.m.  
6 Comments:
  • At 4:04 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Kjekt å lesa, Trond. Åsså på fødselsdagen din òg. Gralla med dagen. Det e løye å sjå at kvar mandag e dei fleste innom bloggeverden og legge igjen et visittkort. Må smila.

    kR

     
  • At 8:01 p.m., Blogger Ole Jørgen Reindal said…

    gralla trond. morro opplegg detta norway united (om noe rippete navn ;)^^spilte dere breath of life?

     
  • At 8:44 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Kjell Rune: takk så meget. hehe ja det e sant det:)

    Ole Jørgen: Takk. Nei vi spilte ikke den. av ungfila låter så spillte vi 2 nye låter en som heter in the highest og en aen som eg ikje huske ka hette. pluss all because of you.

     
  • At 10:46 p.m., Anonymous Anonym said…

    Heia Trond!

    Gratulerer meg dagen! :)
    Du e bra! Stå på!

    Klem Gunn

     
  • At 6:00 p.m., Blogger Anne said…

    Ja.. Mye bra her Trond.. Gratulerer med dagen:-)

     
  • At 9:31 p.m., Blogger Marit said…

    stå på trond! :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER