ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, oktober 26, 2006
En underfull Gud
Underfull
©2006 Trond Westby

Vers:
Gud, ved hvert fall reiser du oss opp
Du gir oss håp når livet går i mot

Bro:
Bare du er den som ubetinget gir
Din kjærlighet til oss
en kjærlighet som gir så mye mer en vi
kan forstå

Ref:
Du er underfull, du er helt utrolig
Aldri vil du slippe, nei aldri vil du svikte, gode Gud
Du er underfull, en fantastisk redning
Alltid er du med oss, og alltid vil du være, der med håp

Vers2:
Der vi gir opp er du alltid tro
Ditt løfte gir mer en tomme ord
posted by Trond Westby @ 2:40 a.m.  
7 Comments:
  • At 9:00 p.m., Blogger Anne said…

    Fantastisk sang Trond!! Forresten går søstera mi, Marte, i Storsalen i Oslo, og hun sier de synger "Veien du gikk" der. Konge..:-)

     
  • At 9:57 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Meget bra tekst, Trond. Kati sko me henga? Og ang Thomas Dybdahl posten, må eg vel sei meg enige i alt du skrive. Flotte låtar adle 3...

    kR

     
  • At 1:47 p.m., Blogger Unknown said…

    En dyp, fin tekst. Du har fått en utrolig gave

     
  • At 6:06 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Anne: Oppmuntrene og høre:) Kjekt når "Veien du gikk" blir velsignelse for andre

    Kjell Rune: Med må henga snart ja. Eg e klar som ett egg:)

    Petter: Takker! Oppmuntrene og høre, det gir meg inspirasjon:)

     
  • At 6:28 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Ja, nei...meeneeeh....mye bra der...

     
  • At 12:48 p.m., Blogger Marit said…

    nydelig :)

     
  • At 1:00 p.m., Blogger Marit said…

    jeg er ingen erfaren sangskriver eller kritiker, men likte broen veldig godt... men ellers tror jeg den vil kunne utvikle seg mer mot et enda tydeligere og mer konsentrert tema og budskap hvis du gir den litt mer tid.. menne du, vil du gå inn på siden min å lese en sangtekst jeg skrev i natt/morges? hadde vært kjempe og fått litt innspill...

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER