ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, oktober 08, 2006
Litt nytt

Prøv og lag dette på sola straen :)

Jeg sliter for tiden med blogge inspirasjon. Jeg klarer bare ikke og skrive så mye værdagslige ting. Jeg vet ikke hvorfor.
Men jeg kan oppdatere dere litt på podcast fronten.
For noen dager siden kom vi igang. Vi satt først ca 3-4 timer bare på og få til snakkingen. Men det har med at vi aldri har gjort noe sånn før, men vi fikk masse bra erfaring på de timene. Vi er ikke ferdig med all snakkingen enda. Vi må nok ta alt på ny.
Selv om vi ikke tenker at det skal være noe spesielt profft eller ny cdutgivelse så må det være en viss standard og folkelig.
Den første podcasten kommer til og inneholde temaet "ny sang" hvilken sang det blir er ennå ikke blitt klart. Så det for dere høre når podcasten er ferdig. Det er utrolig spennende og holde på med. Jeg og Thomas hadde det utrolig gøy den dagen og lærte ganske mye. Det utfordrer oss og, og kan gi oss vekst. Og det er spennende.
Så planen er at den skal være ferdig i løpet av denne mnd.
posted by Trond Westby @ 2:59 p.m.  
2 Comments:
  • At 8:37 p.m., Blogger Nils said…

    åh. kuuuuuuult!

     
  • At 8:38 p.m., Blogger Nils said…

    podcastinga e kult asså.....

    håpe bloggeinspirasjonen komme tebage!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER