ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, oktober 11, 2006
Salme 103,2-5
Detter er min favoritt salme fortiden. Gud virkelig åpenbarte seg gjennom denne salmen for 2 netter siden.
Det er så lett at vi tar for gitt alt det Gud har gitt oss. Og da er det ekstra vanskelig og søke Gud, og tilbe han.
En settning i en matt redman sang"Worship starts with seeing you" Viser litt av det med og se mer av Gud og minne oss selv hva han har gjort for oss, og hva han kommer til og gjøre i og for oss. Så hvordan kan vi da være stille.







Sal 103,2-5

Min sjel lov Herren, og glem ikke alle hans velgjerninger!
Han som forlater all din misgjerning, som leger alle dine sykdommer.
Han som forløser ditt liv fra graven, som kroner deg med miskunnhet og barmhjertighet.
Han som metter din sjel med det som godt er, så du blir ung igjen likesom ørnen.
posted by Trond Westby @ 2:22 p.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER