ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, oktober 19, 2006
Forbilde































David Crowder er en av mine største forbilder. Både som lovsangs leder, låtskriver og Gudfryktighet.
Han er en veldig jordnær, ydmyk leder som har en utrolig bra måte og lede folk inn i tilbedelse på. Selv om jeg ikke har vert i noen live sammenhenger med han, så klarer han og lede meg i tilbedelse selv om jeg bare sitter og ser en dvd. Noe som mange ganger kan virke som en fjern greie. Men han klarer og gjøre det veldig nært, og peker på Gud på en utrolig bra måte. Noe som tekstene i sangene hans også gjør. Det er en sang som jeg synger mye på for tiden, som er på den nye passion plata, med samme tittel som sangen har."Everything glorious" Den setter ett utrolig bra bilde på hvor stor Gud er. Det er mange ganger sagt at alt Elvis,U2, osv tar i blir til gull. Men det er bare en som kan "skrøyte på seg" den tittelen. Og det er Gud.

EVERYTHING GLORIOUS

Verse 1:
The day is brighter here with You
the night is lighther than it's hue
would lead me to believe
which leads me to believe that

Chorus:
You make everything glorious
You make everything glorious
You make everything glorious
and I am Yours
what does that make me?

Verse 2:
My eyes are small but they have seen
the beauty of enormous things
which leads me to believe
there's light enough to see that

Bridge:
From glory to glory
You are glorious, You are glorious
From glory to glory
You are glorious, You are glorious
which leads me to believe, why i can believe
posted by Trond Westby @ 1:24 a.m.  
6 Comments:
  • At 8:51 p.m., Blogger Unknown said…

    Det va en utrolig bra tekst. Må innrømme at eg ikkje har hørt så mye av David Crowder

     
  • At 1:20 a.m., Blogger Ole Severin said…

    Fyren ser jo spinnhakkandes galen ut, men e sinnsykt bra mann!

    Konklusjon: Innsiden som telle;)

     
  • At 2:39 p.m., Blogger Erik`s said…

    Eg slenge meg på at det må vær mnd mann, og sang!
    Konge sang, som alle bør lytte til:) London Baby!!

     
  • At 10:58 p.m., Blogger Kenneth said…

    eg e veldi enige trond, han har skreve mange samga som har betydd møye for meg...
    eg va på lovsangskonsert me han i chicago når eg va i willow creek, han leda på enn måde som gjorde det godt å lovsynga.
    eg e åg enige me ole severin; han ser spinnvidle ud...

     
  • At 12:20 a.m., Blogger Thomas said…

    Hei Trond!

    Fin blogg dette! :-)
    Det er du som har skrevet "veien du gikk", ikke sant? En helt fantastisk sang!

    Stå på!! :)
    Bless!

     
  • At 1:57 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Takk for det Thomas. oppmuntrene og høre.
    :) Guds velsignelse til deg.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER