ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, oktober 25, 2006
Musikalsk singer/songwriter helt
Det er mye helte status på bloggen for tiden. Håper dere står i det.
Men en av mine musikalske singer/songwriter helt for tiden er Thomas Dybdalh. Det er ganske rart pgr av for ca 1 år siden likte jeg ikke Thomas Dybdahl. Altså musikken hans :)
Men en dvd som kjetil har, fikk meg til og snu. Og det er jeg glad for. Denne mannen er ett multitalent.
Han skriver mye bra, og spiller mye kult ut av gitaren hans. Det er fasinerene bare det han klarer og få ut av noen kule gitar riffa og licks. Han har og en meget speiell stemme som ikke alle liker. Men den passer rett inn i hans setting.
Jeg hadde en helg hvor jeg lærte meg 3 av hans sanger på gitaren. Og for de som ikke liker Thomas Dybdahl. Hør på disse sangene.
Det er: From grace, tomrrow stays the same, og all´s not lost.
De er alle fra den første plata" ...That Great October Sound"

posted by Trond Westby @ 2:24 a.m.  
7 Comments:
  • At 3:47 p.m., Blogger sorgenfrigate said…

    mulig du vil få endel motreaksjoner på denne posten. men eg støtte deg. hehe. thomas har mye bra. men ikkje hør cd'er av han på repeat..hehe...ellers regne eg med du ska på romantisk konsert den 19.nov då eller;)? have fun, chill out!

     
  • At 3:57 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Dude... We need to talk.

     
  • At 4:10 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Hæ.....motreaksjoner på hva da?
    Skal på konsert ja. Gleder meg til det ja:)

     
  • At 6:12 p.m., Blogger Ole Severin said…

    Eg tror eg må støtte Thomas på denne...

     
  • At 6:20 p.m., Blogger Ole Jørgen Reindal said…

    hm... thomas dyb... vetke helt jeg, både og, jeg tror jeg er enig med alle, er greiest sånn^^

     
  • At 1:19 a.m., Blogger Kenneth said…

    syns thomas wilhelmsen e bere eg....

     
  • At 4:51 p.m., Blogger Unknown said…

    Han har mange deilige sanger!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER