ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, september 13, 2006
Get united(in worship)
Get united er en event som Get focused arrangerer. Vi var så heldig at vi fikk ha impuls "lovsangskonsert"
Det vil egentlig si at vi kom i samen ca 350 ungdommer i enhet og tilbedelse.
Det var i tønsberg det hele sjedde. Så jeg og Thomas måtte kjøre ned. Det var koselig tur med cola og m&m´s.
På fredagen fikk vi bli med på ungdomsmøtet i FRIK, frikirken i tønsberg. Veldig gøy! Det var mange mennesker som brenner for evangeliet der. Det var herlig og se.
Lørdag var det get united møte hvor Get focused teamet ledet oss i lovsang. Med Kristoffer Stokke som lovsangslederen der. Som vi også bodde hos. En fantastisk Gudfryktig mann, som det var en ære og bli kjent med.
Etter lovsangen var det tale med en taler fra ungfila i oslo. Utrolig bra tale. Så etter det var det vår tur. Og det var veldig gøy og litt annerledes. Det opplevdes litt tungt, men tror Gud jobbet i mange inkuldert oss selv. Det kan fort for min del få mange tanker om selvrealisering, og det kan hindre for fokuset på Gud. Men Gud minnet meg på hvor jeg kommer fra, og at jeg skal avta og han vokse.Tror det var en del som fikk en annerledes opplevelse av lovsang. Så vi reiste hjem med masse tanker om hva Gud hadde gjort i blant oss. Men først og fremst hadde vi en konsert for Gud, og det er egentlig det lovsang er. At HAN fortjener all ære og ikke at vi skal ha noe ut av det.




Her har vi go´gjengen :)
posted by Trond Westby @ 1:35 a.m.  
4 Comments:
  • At 7:45 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Dødskult bilde, Trond! Og Alex har det vanliga go'gliset sitt på plass... Så bra. Ja, me må henga snart. E alltid klar for å legga litt gitar. Litt bånn gass både denne vekå og neste veka, men stilt i helge og ittepå...
    kR

     
  • At 11:26 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Ja, det var gode tider, og jo mer jeg tenker på det, jo kjekkere var egentlig turen :) ser frem til flere slike...

    Ellers er det vel folk som er mer estetiske enn meg, men bilde er bare kult..

     
  • At 11:11 p.m., Blogger Marit said…

    savner bilturene til skolen altså! morgenene kommer aldri til å bli de samme uten tronds gjesping :) håper på mye gøy i timene framover. ja til mer lapper og papirfly når det blir for mye es.. esj..kjatologisk??. fred på jord og i livet ditt :)

     
  • At 9:08 p.m., Blogger Jentene på den andra siå said…

    hei trond!
    så kjekt å se at du kose deg rondt omkring! dåkk e jammen meg goe:)
    ta ein liten turnee te tigerstaden dnart då...så tar du med deg suddrå mi i same slengen:)
    oslo blei me jo enige om e By-numba-one....:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER