ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, november 18, 2006
Eksamen/inspirasjon
Nå nermer det seg eksamen. Onsdag braker det løst. Min første eksamen på ganske mange år.
Så det blir spennende. I skrivede stund sitter jeg hjemme hos mams og paps. Det er godt og komme hjem og koble ut. Lese litt og ikke tenke på travle hverdager.

Som jeg skrev i den forrige posten så har de 3 siste dagene verdt preget av utrolig smerte.
Men det rare er at opp i det hele har jeg hatt utrolig masse inspirasjon. Gud har gitt meg mer melodier, og mer tekst. Noe som en minst hadde trodd når en egentlig bare konsentrerer seg om og slappe av, pgr av det gjør så utrolig vondt i tanna.
Tror Gud talte til meg på kulp på torsdag midt oppi hvor jeg hadde det tungt og prøvde og holde ut smerten. Der Linn talte om hvordan hun ble kristen. Og hvordan hun så Gud gjennom lovsangen. Og jeg kjente meg så utrolig igjen.
Og ble minna nok en gang at Han lengter etter livene våre og ikke bare at vi synger sanger på møtene fordi det passer seg og ha en innledning til møtet. Men det er når mennesker virkelig for tak i at det handler om at livet vårt er det offer Gud vil ha. Og når vi da lovsynger, så eksploderer hjerte og Gud lyser igjennom oss og mennesker blir frelst.
Så en ny sang er født!. Som jeg tror Gud har lagt på hjerte mitt. Som handler om og gi Gud mer en ord og sang. men gi våre liv.
Det er så utrolig spennende og la Gud skrive sin historie med mitt liv! Da får vi bli med på så utrolig mye spennende.
posted by Trond Westby @ 2:53 a.m.  
3 Comments:
  • At 5:59 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    E det Joel på bildet der...? Visste kje at han spelte harpa òg...
    Lykke te på eksamen forresten!

     
  • At 7:53 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hallaisen!
    Kan være litt enig med Kjell Rune her..hehe, ellers er jeg enig med deg angående Linns vitnesbyrd på Kulp.Lykke til på xamen=)
    LN

     
  • At 11:41 p.m., Blogger Bjarte said…

    Herrens veien viser seg alltid å være uransakelige..

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER