ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, august 30, 2006
Skole er tingen
Som de fleste vet har jeg begynt på skole. Det er 9 år siden jeg har vert på skole benken, så det var på tide kan du si :)
Jeg tar nå KRL årstudium på misjonshøgskolen i Stavanger. Det er utrolig gøy. For første gang i livet mitt gleder jeg meg til og gå på skolen. Nå har vi ikke så lange skole dager heller, som er bra for omstilling fra jobbing til studering.
Tenker kansje og gå videre på teologi etter dette året. Da blir det gresk og hebraisk. ....da tenker kansje noen " gudd luck!!"
Men jeg tror det blir bra.


posted by Trond Westby @ 1:25 p.m.  
4 Comments:
  • At 2:04 p.m., Blogger Kenneth said…

    konge d stdentTrond:-) eg åg har Macbook, d e nice alså.... sånn ellers så må du ha lykke t me studiene dine, å lovsangsledingå di:-)
    hilsen din x teamkompis....

     
  • At 11:09 p.m., Blogger Bjarte said…

    Konge:)

    trur jeg og skal ta teologi etter forsvaret.. og jeg gleder meg aller mest til hebraisk og gresk.. får ta latin på kveldskole;)

    Men: et spm. jeg sliter med:
    Når du nå tar teologi, gjør du det for å senere bli prest i den norske kirke?
    for min del frister det lite..

     
  • At 11:18 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Nei eg tar det ikkje for og bli prest. Koffer eg tar det vett eg desverre ikje ennå :) Men eg kjenne eg vil. Så får eg se ka Gud vil ha meg til.

     
  • At 10:14 p.m., Blogger Bjarte said…

    Heh, da er vi 2:) tror Gud har en liten baktanke med det ja;)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER