ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, august 29, 2006
Nye Impulser

Nå e det på tide med litt oppdatering. Har vert litt dødt i det siste her, jeg solgte macen min. Min gammle goe iBook. Til fordel for min nye MacBook, som jeg måtte vente litt på. Men nå har jeg den. Veldig fornøyd så langt.
Ellers så gleder jeg meg sinnsykt til 8-10 sep. Da skal jeg og Thomsta Wil til Tønsberg på impuls "Konsert" det vil si i skal lede, og med ett bra sammensatt team av Nils,Alex,Helge E, Mathias og Kenneth S. Det skal være noe som heter Get United.
Har aldri vert på det før men det blir sikkert knall bra. Så jeg gleder meg utrolig. Er så utrolig takknemlig for det Gud gjør for tiden og at dette for jeg være med på.

Ellers så skal jeg for første gang på ny generasjons møte i morgen på UiS og lede lovsang sammen med Linn og min roomi Kjetil. Det blir gøy. Og på kvelden er det den nye studengudstj "CHILL" som står for tur. Hvor jeg skal jammen meg lede lovsang der og. Det er mye som sjer. Og dagene blir fullbooka. Men det blir gøy.
posted by Trond Westby @ 12:28 a.m.  
3 Comments:
  • At 11:37 p.m., Blogger Erik`s said…

    Hei! flinke som står på. men må ikje glemme skole nå, broder..:)

     
  • At 10:05 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Hehe... "Gamle" gode iBook. Va vel kje akkurat så gammale, tar eg kje heilt feil. Grattis med nye data då. Håpa det gjekk bra igår.
    Hugz

     
  • At 8:33 a.m., Blogger Amelie78 said…

    Get United er veldig bra! :) Er litt "for gammel" til å henge så med som tenåringene, men var likvel litt med ifjor, og det var et veldig bra arrangement! Visste ikke Impuls skulle spille... - Så bra! Går rundt og synger på "Skriv din historie" idag. Søkte etter teksten på internett, derfor jeg kom bort i siden din.

    Har funnet ut at det må være utrolig mange bloggere i Stavanger :) Og nettverket henger på en finurlig måte sammen...

    Ha en god dag :)

    Amélie

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER