ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, oktober 16, 2005
Hillsong London til IMI

Den 29 oktorber kommer Hillsong London til imi, det er egentlig en pinsemenighet som har leid dem inn for helgen, men de har en åpen konsert på lørdagen, og koster 140 kr for dem som er interressert. De har nettopp spillt inn ny plate i London og kommer sikkert til og ta en del nye sanger da, og det gleder vertfall jeg meg til. Ikke noe bombe det:) de fleste som henger med meg er sikkert dritt lei av og høre om hillsong :)
posted by Trond Westby @ 2:46 a.m.  
5 Comments:
  • At 11:28 a.m., Blogger Unknown said…

    Eg e så dritt lei all Hillsong snakk, din dust. Prøve å infiltrera menigheten med slike glade pinsekristne.
    Huff, nei, eg bare tulle. De har mye bra å komma med, og kan inspirera mang ein kristen nordmann:=)

     
  • At 2:34 p.m., Blogger Anne said…

    er det påmelding?

     
  • At 1:25 a.m., Blogger Trond Westby said…

    Du må bare kjøpe billett. Vett ikje om de selle i døra!

     
  • At 2:25 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Hehey... Oppdatering... Ska sei..
    Eg e for tie hima på Karmøyne. Har praksis på ungdomsskuel. Kjekt det.
    Eg komme på Hillsong. Snakkes der uansett.

    Hug

     
  • At 1:11 p.m., Blogger Nils said…

    nå har eg kjøpt billett. Komme du å hente meg eller? :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER