ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, oktober 03, 2005
Gud ønsker vekst

Å stå stille er unaturlig for alt levende. Alt som lever vokser, enten det er en plante, dyr eller mennesker. Alt vokser. Gud er en Gud som gir vekst, alt annet er dødt. En plante som ikke vokser er død. Slik er det i Guds rike og.
Minn bønn og det jeg streber etter er og vokse, og noe av det som fasinerer meg er at Gud står bak og heier deg frem samtidig som han går forann og og legger ferdiglagte gjerninger som vi kan vandre inn i og få det som trengs for og få vekst i livene våre.
En ting som jeg er veldig begeistret for, for tiden er hvordan Gud legger ting til rette for at jeg skal vokse i det og lede lovsang. Som Nils skreiv litt om i sin post, så ledet jeg lovsangen på puls. Og en ny lærdom som jeg kunne vokse i tok plass den kvelden. Hvor utrolig avhengige jeg er at Gud er den som gir liv og at jeg er totalt avhengig av Han. Etter at vi innså at fokuse vårt blei dreid i feil rettning av det som var meningen måtte vi som nils sa inn på bønnekammerset og legge oss ned forann hans føtter igjen.Og søke Hans ansikt.
Den siste lovsangs avdelingen ble fokuset snudd ned opp. Det er så godt at Gud ikke bare står og ser på at vi går på "trynet", men han ønsker så virkelig at vi skal vokse i våre gaver og liv.
Og noe av det som jeg takker Gud for er at jeg kan fremover få lov og vokse i det og lede lovsang. Der Puls er ett sted jeg kan få vokse i.
1 Pet 2, 2
Som nyfødte barn skal dere lengte etter den ekte, åndelige melk, så dere kan vokse ved den til frelsen er nådd.
posted by Trond Westby @ 9:55 p.m.  
5 Comments:
  • At 12:35 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Vetige ord, Trond. Takk for fint bibelvers.

    Du har vokst så sinnsykt, kjære broder. Det glede mitt hjerta.

    Mvh Joel Houston

     
  • At 1:02 p.m., Blogger Unknown said…

    Lite teit å skrive Joel Houston når det står Kjell Rune øverst då, Ok, eg tog an.
    Yes, uansett, Det va en lærerik erfaring Trond. Det at eg va skikkelig gira itte øvingen, look to you va god i gassen, te at det blei nokså kaos. Og så igjen få lov å festa fokus på den allmektige og drite litt i det som hadde vært av egne prestasjoner. Det gjekk mye bedre i andre avdeling, og tror Gud gjorde mye i forbønn!!

     
  • At 1:28 p.m., Blogger Anne said…

    Amen!

     
  • At 9:48 p.m., Blogger Småen said…

    Amen

     
  • At 6:14 p.m., Blogger Nils said…

    eg e marcus beaumont!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER