ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, september 11, 2005
Kåring av IMI`s "The edge"
Jeg vil herved presentere de tre som vant årets "The edge" prisen.


Første plassen går shøøsagt til Kjell rune. Som er en ettertraktet gitarist i verden over.








Nr 2 må være nykommeren som hadde lenge spillt gitar i sjul. Og dukket opp på studentgudstjenesten når jeg leda lovsangen. Han er velfortjent en 2 plass.
Her er Nils













Nr 3. Sist men ikke minst Øivind Hatleskog. Sorry jeg ikke fant bilde sammen med hans fantastiske telecaster. Men her har han byttet den ut med det nest beste.
posted by Trond Westby @ 2:12 a.m.  
5 Comments:
  • At 3:52 p.m., Blogger Småen said…

    Hehehe... Øivind e go på d ja;)
    Nils, gitar? Hmm... gitar e faktisk ganske gøy etter å ha spilt piano en stund.. forandring fryder!

     
  • At 4:15 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Du spiller vel og litt gitar har eg sett på bildet:) så gøy da. Er ett herlig instrument.

     
  • At 10:06 p.m., Blogger Småen said…

    Jepp. D klinge bra og d er gøy når en får d t liksom... eg fekk d isje t før eg plutselig bare begynnte å spele på teamturen når eg hadde fritid. I dag leda eg lovsang i ungdomsmenigheten på gitar:D (to sanger... men alligavel)

     
  • At 4:53 p.m., Blogger Nils said…

    på tide å ha ein øving snart eller? eg vil spela litt gitarrr!

     
  • At 2:02 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Oioioi... Ska sei. Her komme eg barra for å kikka. Plutseligt har eg vonne DEN konkurransen vettu. Ikkje verst. Åsså har du fått deg nye layout og. Ikkje verst det heller.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER