ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, september 02, 2005
Spare til skjegg
I går var det en uke siden jeg hadde barbert meg. Og jeg var ganske skjeggete kan du si. Jeg hadde utrolig lyst og gå en uke til og se ossen jeg bli med skjegg.
Men av 2 grunner ble det ikke noe av det denne gangen.
Nr 1: Det klødde utrolig mye
Nr 2: Jeg turde rett og slett ikke.

Kansje neste gang. Jeg får ha denne go karen som forbildet , når jeg slipper ut skjegget. Det må prøves :)

Joel Housten, lovsangs leder og låtskriver i hillsong australia.
posted by Trond Westby @ 9:36 p.m.  
7 Comments:
  • At 3:48 p.m., Blogger Unknown said…

    Få deg skjegg og slutt jobben, då blir det optimalt!:)

     
  • At 3:50 p.m., Blogger Unknown said…

    For ordens skyld, eg bare tulla. Håpe ikkje du slutte i jobben!

     
  • At 3:54 p.m., Blogger Unknown said…

    Hmmm.. innlegget nr to var forsåvidt også ein spøk fordi eg vett jo at du vett at eg ikkje vil at du sko slutta jobben.
    Oki, kanskje eg bare ska gå ut å få meg litt frisk luft og ikkje bombandera deg med useriøst pjatt:)
    Det e ikkje all spøk som funke like godt i bloggens verden, det har sin begrensning..hmm ok, snakkes

     
  • At 3:58 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Det hører med til historien (mest ment som en språklig term, for jeg vet ikke helt hvilken "historie" det skulle være i dette tilfellet) at Joel Houston under dette stevnet ble ertet av Mike Pilavachi fordi han lignet sånn på Bryan McFadden. Jeg tror de er enda mindre vant med sarkasme i Australia, for det så ut som at Joel skulle begynne å grine..

    Men...det var skjegget ja... Kjetil mener jo at verdens sentrumsord er "balanse". Så hva med at vi møtes på halveien. Bart, med andre ord? Respekt mann!

     
  • At 6:59 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Kjetil : hehe.....du trenge ikje ver redd for og spøke litt på bloggen :) eg hadde gjerna slutta på jobben visst du ikje hadde sagt det va spøk då men bare spøk du;)

    Thomas: Ja når du sier det så ligner han på mcfadden. Men jeg tror heller jeg ville prøvd hele pakka med skjegg og bart en bare bart. Skal det være så¨skal det være. Ser du er på vei du og på bildet ditt. Kansje det skal være med som en del av pakten neste mandag :)

     
  • At 2:02 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Stå på med skjegg.
    Ville barra sei fra at nå e eg på nett. Eg har blitt nerd eg og. Velkommen på siå mi. www.kjellrune.blogspot.com

    kR

     
  • At 3:22 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Hei Skjeggus! Kommer bilde snart eller?

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER