ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, september 27, 2005
Hillsong leadership college

I går var jeg på 4U menigheten på storhaug på info møte om Hillsong college. Mark Hopkins hadde foredraget, han er rektoren på collegen i australia. Han hadde med seg Jamen, en lovsangsleder og student for det 3 året på worship&creative arts. Det var ikke så mange som møtte opp på info møtet. Det var utrolig spennende og høre Mark fortelle hillsong visjonen og hadde i tillegg en liten tale om forventning"Expectation". Det var utrolig oppbyggende tale. Etterpå hadde jeg en god samtale med både Mark og Jamen. Begge var 2 herlige mennesker, med ett hjerte for Gud. Som noen kansje vet så har jeg lenge hatt en drøm og og ta 1 år der nede på collegen, på worship&creative arts. Brannen for og gjøre det blir bare sterkere for vær dag.
Min bønn til Gud er og hjelpe meg økonomisk, for det er ett dyrt år. Men står Gud bak er alt mulig.
Mark og Jamen hadde problemer med og utale navnet mitt så de sa at når jeg kommer til australia så må vi finne ett kallenavn :) hehe.

Jeg setter pris på om dere kan være med og be for meg. Målet mitt er at jeg reiser i august 2006.
posted by Trond Westby @ 9:40 p.m.  
1 Comments:
  • At 11:02 p.m., Blogger Nils said…

    Yey! eg ska så sinnsykt vær me å be...

    Eg ber om at Gud må gi deg alt du trenge og mer en det samt at han velsigne deg någe heilt vilt. Sånn at du aldri blir den samme igjen!

    Ps. d va kult å spela me deg på Puls.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER