ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, august 23, 2005
Kåring av årets IMI` kjekkas
Jeg vil presentere dere årets 3 Kjekkasser som går i IMI


Nr 1
Er jo selfølgeli han pus selv, lovsangslederen vi alle elsker Thomas Wilhelmsen


Nr 2
Det ble til slutt mannen som prøver så godt han kan og imponere alle jenter med og få medlidenhet. Selveste klovnen Bendik Baasland




Nr 3

Er jo seff IMI`s svar på Bono. Vår kjære rocker Nils S Helberg.
posted by Trond Westby @ 9:37 p.m.  
10 Comments:
  • At 10:15 p.m., Blogger Småen said…

    Og kem va jurien sa du? Hehe... Godt alt!

    Bra lovsang på søndag! Godt fokus!

     
  • At 10:22 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Åhåh! Nå er det krig!

     
  • At 11:25 a.m., Blogger bendik said…

    Jeg tar en liten sommerferie fra bloggeverden, og hva er det som møter meg? Bagatelisering av den MEGET alvorlige skaden jeg pådro meg. Men selv om jeg er oppriktig provosert, er jeg litt smigret også...

    PS! Er det ikke litt kjipt å bli knust i Fifa av en klovn?

     
  • At 12:37 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Bare for og informere så har jeg fått tilbake fifa av chris, turneringen kommer til og snus opp ned i høst........


    Ps: Jeg skreiv aldri at jeg bagatiliserte skaden

     
  • At 3:19 p.m., Blogger Nils said…

    jaha. Så jeg kom på tredje plass. Hørte jeg et "sist men ikke minst" eller?

     
  • At 3:20 p.m., Blogger Trond Westby said…

    selfølgelig sist men ikke minst. Husk det er mange og velge mellom. Og det var tett melom de 3 første kåringene.

     
  • At 12:58 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Du kom som nr 4 :) det var ikkje noe lett kåring :)

     
  • At 1:25 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Ka nummer kom du på, Trond!?? Eg syns denne kåringen virka litt suspekt...

     
  • At 1:50 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Eg kom sist :)

     
  • At 1:50 p.m., Anonymous Anonym said…

    They're Discussing You On Zaba
    That's what ZabaSearch.com, an upstart people-search service that I've written about in the past ... Be that as it may, the Los Angeles company is blazing a trail into new territory by complementing its free-of-charge aggregating of personal data with an opportunity for others to comment on people who aren't public figures.
    Blog is informative , Dont't stop. This articles may be of interest to you wrinkle How to look more beuty wrinkle

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER