ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, september 24, 2005
Willow creek

Da var en herlig helg med leadership summit med willow creek over for denne gang. Det har vert en fantastisk helg med masse bra undervisning med mange herlige talere som Bill hybles, Rick warren..osv. Og herlig tilbedelse av vår fantastiske Gud. Kunne godt vert litt mer lovsang.
Jeg var så utrolig heldig at jeg var en del av ett fantastisk team. Vi har lagt ned noen timer i øvelse men Gud er sååååå verdt det.Vi fikk høre om mennesker som hadde fått mye gjenom lovsangen.Det var og for en gang skyld litt trøkk i lydnivået :)
Det var helt fantastisk og få verme og lede så mangen mennesker inn i lovsangen. Og både se og høre at Gud har gjort ting i menneskers liv , jeg håper jeg har fått latt Guds lys skinne gjennom meg slikk at de kan se Han og ikke meg.

Matt 5, 16
Slik skal også deres lys skinne for menneskene, så de kan se de gode gjerninger dere gjør, og prise deres Far i himmelen!
posted by Trond Westby @ 10:54 p.m.  
1 Comments:
  • At 4:00 p.m., Blogger Anne said…

    Gud er faktisk verd så mye lovsang vi bare orker og mer enn det!:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER