ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, august 16, 2005
En barndomsdrøm i oppfyllelse!!
Som liten hadde jeg altid lyst og bygge ett fly, modellfly. Som du bare har til pynt ikke sånn med motor. Men ett fly i deler og lime sammen.Jeg følte aldri jeg hadde de kvalitetene til og gjøre det når jeg var mindre. I går gikk jeg ned på birkemo og lette gjenom modellene de hadde. Da fant jeg ett Falcon 10, som er ett buissnes Jet. Det var utrolig gøy og begynne med. Fikk sammen innmaten og litt av kroppen i går, etter mange timer med liming og litt finpussing. Idag var jeg og handlet maling og div verktøy jeg kommer til og trenge. Jeg er fornøyd med flyet mitt så langt:)
Bilder kommer:


Neste gang har jeg lyst og bygge ett dc-3
posted by Trond Westby @ 9:44 p.m.  
1 Comments:
  • At 9:19 a.m., Anonymous Anonym said…

    Great blog I love it. Very interesting stuff.!
    cervix cancer site covering cervix cancer related stuff.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER