ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, august 05, 2005
Prise Gud på jobben
Denne uken har jeg vert ute på vaulen marka og montert rekkverk på jobben. Jeg fikk med meg en innleid. Når jeg hilste på han på mandag for første gang, sa Hellig Ånd til meg at han er din bror. Dette var veldi sterkt for meg. Gud talte veldig klart. Etter hvert som jeg snakket med han, så snakket vi litt om fremtiden, og jeg fortalte jeg hadde lyst og ta bible college i Hillsong australia. Så sa han :"Er du kristen ?"
"ja", sa eg.
"Det var herligt og høre, jeg og". Og då va samtalen i gang om hvilken menighet vi gikk i...osv. Etter vert snakket vi mye om Gud på jobben, jeg fortalte om hvordan jeg ble frelst osv. Når vi jobbet sammen i blokka og gikk rundt forbi, så priste vi Gud med lovsanger, Stor er din trofasthet, Alt for Jesus fot jeg legger, Allmektig Gud...og noen andre. Og det var så utrolig herlig. Vi brydde ikke oss om noen andre hørte oss. Hele uken var den mest fantastiske uken på jobb, så lenge jeg har jobbet.
Så jeg takker Gud for Han sendte min åndelige bror til meg.

Det er utrolig godt og prise Gud, til og med på jobb :)

1 Krøn 16:8-9
Pris Herren og påkall hans navn,
gjør hans storverk kjent blant folkene.
Syng for ham, og spill for ham,
tal om alle hans under!
posted by Trond Westby @ 7:03 p.m.  
2 Comments:
  • At 8:01 p.m., Blogger Småen said…

    Konge! Du er et forbilde for meg. Kanskje jeg og Ole Jørgen skal begynne med det på Rimi'en;) hehe

     
  • At 6:26 p.m., Blogger Anne said…

    utrolig bra trond! og viss man tenker at man jobber for Gud, blir det mye enkler å gå på jobb også:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER