ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, august 01, 2005
Samson in tha house

Då va min go gutt i hus. Min nye herlige katt. Det er den mest kosite katten eg har sett. Den er bare så utrolig herlig.
Noen lurer sikkert på hvorfor han heter samson. Det er fordi katten er langhårte og Samson som det står om i dommerne i gamla testamentet var kjent får håret. Så er det jo ett kult navn. Og det jeg kom på etterpå er at katter reagerer på S lyden og det er 2 S`er i Samson. Så det er kult :)
posted by Trond Westby @ 12:19 a.m.  
2 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER