ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, januar 24, 2005
Agape helg
I helgen som de fleste vet så har jeg vert på agape helg og ledet lovsangen.
Det er utrolig gøy og høre forskjellige vitnespurd, om hvordan Gud har møtt de. Det var utrolig mangen forskjellige mennesker den helgen. Og alle som jeg har snakket med vertfall, sier at Gud har gjort noe spesielt i livene dems, jeg fikk og ett utrolig bra møte med Gud og Han gjorde fantastiske ting i livet mitt og, så det var ikke bare deltakerene som opplevde Gud på en fantastisk måte, men medarbeiderne fikk og masse fra Gud den helgen. Lørdags kvelden var utroligt sterk og se fra scenen på den siste lovsangs bolken. med en gang jeg slo en akkord på gitaren hvordan alle bare var helt med i lovsangen og hengitt til Gud. Gud er så utrolig fantastisk.
Det har vert en helt konge helg som jeg alltid vil ha i hjertet.
Så Takk Jesus, du er best!

Joh 3:16
For så høyt har Gud elsket verden at han gav sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv.

posted by Trond Westby @ 5:12 p.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER