ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, april 21, 2007
Spennende sommer













Det er snart sommer og masse spennende ligger forann oss. Det har vert en del forspørsler i år om spilling på ulike festivaler og det er jo alltid kjekt. Jeg brenner veldig for at ungdom kan få møte Gud, og da er det ekstra spennende og være til stede på mange forskjellige festivaler og være med og gjøre en forskjell i andre ungdommers liv.
U-festivalen på hedemarkstoppen blir en spennende helg. Hvor vi i impuls slår oss i sammen med ungfila og har en fantastisk lovsangsfest.
Onsdag 4 juli blir det skjærgårds M&M som står for tur. I fjor ble teamet United Norway starta, som er lovsangs ledere fra impuls,ungfila og Get focused. Du kan lese mer på skjærgårds hjemme side HER
Sommerimpuls blir noe nytt og spennende Gud vil ta oss inn i. Du kan lese mer om det på impulsweb.no eller hos Denne Mannen
Uken etter står TMF for tur som siste stopp av sommerfestivaler. Hvor jeg skal bli med Trond Tellefsen med team. Som sagt så tror jeg, og vet at dette blir en spennende sommer. Og mange ungdommer kommer til og få møte Gud og bli radikalt forandret.
Det er ærefullt og ydmykende å være en del av.
Håper vi ser noen av dere i sommer. Ta men venner og kom!
posted by Trond Westby @ 12:25 p.m.  
4 Comments:
  • At 12:45 a.m., Blogger Monica said…

    Nogen har en spennende sommer i møte, mens andre ska jobbe på flyplassen i go'været...sukk. Jaja, det blir nok kjekt det og. Dessuten e det deg vel unt :)

     
  • At 10:33 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Trond er en kongemann!!! Så gøy du skal litt rundt på festivaler i sommer. For min del blir det ikkeno særlig av det - for første gang på mange år. Men Norway United? Forstår egentlig ikke hele greia... Er det et slags lovsangs VM eller...;)

     
  • At 12:09 p.m., Blogger Camilla said…

    Sommer Impuls blir bra:)

     
  • At 8:31 p.m., Blogger Paul Grønseth said…

    Jeg kommer! :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER