ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, april 17, 2007
En burde er borte!
Som mange kansje vet har jeg i det siste stresset med og selge bilen min. Og økonomien har skrantet og bekymringene har stått i kø! Men oppi det hele har Gud vert trofast. Og nå er endelig bilen solgt!









Jeg har hatt masse glede med bilen men og til tider vert ett bekymrings moment. Bil er jammen meg en pengesluker deluxe. Så nå er det frem med trøsykkelen igjen. :)
posted by Trond Westby @ 10:56 p.m.  
2 Comments:
  • At 5:11 p.m., Blogger - viV - said…

    Lykke til med syklingen!!!

     
  • At 4:03 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Lenge leve SYKKELEN!
    Men du verden, det hadde vært greit å disponere bil av og til.

    Kjenner du mange musikere som aldri har eid en bil? Jeg er hvertfall en av dem.

    kR

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER