ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, april 11, 2007
"aldri vil du slippe, nei aldri vil du svikte"
Da var påsken over, og hverdagen står for døren.
Det har vert en fantastisk påske. En av de bedre på mange år. Vi var hele familien samlet på hytta, inkl min kjære Helene. Alt fra hopping på snowboard og ski, til snopspising og spill var dagsskjemaet. Helt topp og koble av på fjellet.
Lenge siden jeg har tått på snowboard nå, faktisk 4 år siden. Men jammen klarte jeg ikke en 180 grader, høres kansje ikke så vanskelig ut, men det var det faktisk.
Kansje det kommer ett klipp her snart fra hoppet.:)
Ellers så er hverdagen begynt, og har stresset litt med salg av bil, som har gjort at bekymringene siver på. Men idag så leverte jeg bilen på EU kontr med Randaberg vidergående. Så spaserte jeg hjem til tjensvoll som er ca 1 mil. Det var utrolig deilig og bare høre på lovsang på ipoden og henge med Gud mens jeg går. Jeg skulle lede på chill idag som jeg i dag tidlig ikke var så klar for. Men Gud var med og merket at han fysisk tok bekymringene bort fra skuldrene mine. Så det var fantastisk og bare stole på Gud. Det var godt og proklamere at Gud er underfull, at han aldri vil slippe eller svikte meg. Og at han er den som regjerer. Og derfor kan ha blikket på Jesus.



"Bare du er den, som ubetinget gir
din kjærlighet til oss
en kjærlighet som gir så mye mer en vi
kan forstå

Du er underfull, du er helt utrolig
aldri vil du slippe, nei aldri vil du svikte gode Gud
Du er underfull, en fantastisk redning
altid er du med oss, og altid vil du være der med håp."
posted by Trond Westby @ 12:02 a.m.  
2 Comments:
  • At 9:44 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Litt av en gåtur. Tenker det var godt. Gleder meg over at du har hatt en god påskeferie. Du får nok solgt Caddy'en, skal du se. Er ikke de populære da...?
    Ha en fin dag, Trond.

    PS! Norsk fotball er så nedtur i forhold til f.eks. engelsk, men jeg må si kampen på mandag var både gøy og spennende å følge med på.

    kR

     
  • At 9:36 p.m., Blogger sorgenfrigate said…

    halla!
    ja, eg joine kjelli og seie; Litt av ein gåtur gitt!
    så kjekt å lese at det gikk så bra på chill!
    meg og eiving sang faktisk seinest idag på underfull sangen! Å den har eg ikkje hørt på lenge, også leste eg teksten her nå...det va kult! bra sang foresten!

    have it so good so long!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER