ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, mars 24, 2007
Snøbrett!
Nå er det snart påskeferie og jett om eg skal opp i fjellet. Det er lenge siden eg har stått på snowboard nå, så det er på tide. Det blir utrolig gøy.
Eg har en bror som er skifreak delux, så han har klart og gira meg opp til og stå igjen. Har faktisk ikke stått på brett siden 2002.Trenger nok og komme litt inni det igjen , med litt fall og knall. Men det er sånn som hører med. Så får vi håpe det er nok snø til påske.
posted by Trond Westby @ 12:43 a.m.  
5 Comments:
  • At 12:23 p.m., Anonymous Anonym said…

    snowboard e konge! Ikke det at eg egentlig får det til, men gøy e det uansett. Har funnet ut at d egentlig går fint an å bruke det til akebrett også.. :)
    Go påske og go tur når den tid kommer:)

     
  • At 5:58 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Huff...stakar...ska be for deg..

     
  • At 4:20 a.m., Blogger Erik`s said…

    Så kjekt å se du bevege deg i riktig rettning;)
    stolt av deg...

     
  • At 6:22 p.m., Blogger Ole Jørgen Reindal said…

    board is the only way to go^^kick ass trond, hadde ninjaer stått i alpintanlegg hadde de stått på snowboard

     
  • At 11:59 p.m., Blogger Bjarte said…

    Sitat løvenes konge:
    "Å være konge, betyr ikke at du skal oppsøke fare"

    Mitt motto mht skisport..
    (konge-delen e irrelevant:P)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER